zaterdag 4 december 2010

Pretty Talks

Door het volgen van bands via twitter en nieuwsbrieven bv ontdek je soms ook wel is een band waar je nog nooit van gehoord hebt, voor mij was dat Nona die samen met the Bohemes mee deden aan plug de band. De live beelden van het nummer open your mind  op You Tube maakte op mij dusdanig indruk dat ze wat mij betreft zo in het voorprogramma van een grote rockartiest zouden kunnen staan. The Bohemes streken met de eer om plug de band te winnen, maar denk dat het meedoen een hele goede ervaring voor beide bands is geweest. 

Paar maanden later ligt er nu een ep op mijn bureau getiteld pretty talks, het heeft even geduurd voordat de ep op mijn deurmat lag, las via twitter dat ze de verkeerde formaat enveloppen hadden gekocht, ja ja ze zouden wat dat betreft zo familie van mij kunnen zijn lol. 

Zeven nummers telt de ep die veel al over relaties gaan, de single not this time gaat over iemand die iemand probeert te versieren maar geen succes heeft omdat zij niet dat soort type is. Last song gaat over 2 mensen die niet tot elkaar komen in een relatie en zij besloten heeft er mee te kappen.  In het acoustische nummer mirror laat Desiree toch echt horen dat het een wel een hele goede zangeres is, mirror had ook zo op een album van Anouk kunnen staan.  Een van de nummers heet time to move on dat alles in het leven tegenwoordig zo snel moet en er eigenlijk nergens meer voldoende tijd voor is om iets langzaam aan op te bouwen. Ze zullen nog wel even geduld moeten hebben maar met deze uitstekend geproduceerde ep uit zal het ook wel is heel snel voor ze kunnen gaan.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten